torsdag

tjaa, idag ha jag bah varit på skolan, sen så åkte jag å maja hem, sen så drog vi chillen med sparken till stallet;)
när vi nästan va framme så körde maja typ ner i diket så jag ramlade av sparken (såklart) haha, vi dog i skratt. Sen skulle hon försöka dra upp mig, men då drog hon av min vantarna istället, (klant!) sen så rullade jag runt så jag hamnade på knä å tog mig upp ur djupsnön, gissa vad? jag va blöt...
vi gick resten av biten upp till stallet, då tog vi in hästarna och gjorde dom iordning sedan gick vi upp till paddocken, Maja reed lillan å jag dudde. Han gick Klockrent idag också! Är hur nöjd som helst med att vi köpte honom, han ska nog kunna bli riktigt fin! :) ni ska få en film sen, kort men ändå något! ;)
tillsvidare får ni dos bilder :)



Ridgehill Dudley


Mikaela Frohm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0